2008年9月25日 星期四

信義家庭樂之大富翁

早前信義妹同家人家庭樂既時候,就玩大富翁啦~~~
信義家既大富翁都好耐歷史ga la~~~
大家可以留意下張相,石澳都係$400 ja~~
而家近代既大富翁邊度有咁平既地皮呀~~~下下都萬萬聲呀~~哈哈~~~
今次既大富翁好明顯係信義妹啦~~~
你地睇下我d 地皮~~ 我係由四張地皮起家ga~~~
白色人仔就係信義妹啦~~
我就係憑呢7間屋仔就贏盡三家ga!!!!!

再來多個近鏡先~~~
大家有冇為意到信義家既大富翁屋仔係唔同d 既呢~~~
一般既大富翁屋仔係綠色ga ma~~ 但係信義家既大富翁就有好多顏色啦~~
點解!?!?!
呢d 咪就係信義爸既傑作啦~~~~~
所有屋仔都係信義爸慢慢一間一間咁砌出來ga~~~
顏色就係信義妹好細個既時候幫手塗上去gei~~~
呢副大富翁大大話話都有二十年啦~~~~
真係咩叫由細玩到大~~~~~
大家睇下我有幾多cash !!!!!哈哈哈


來個遠鏡先!!!!!!
我地連d 機會卡同地皮都過曬膠ga~~~
等我第日再post d 信義爸屋仔出來啦!!!!!!!




沒有留言:

張貼留言