2014年2月10日 星期一

27週~逃不了的紋~

來到27週了~
心情越來越複雜
初初妊娠反應令到我有一個免費纖體的機會
一輕就輕了十幾磅
自己都覺得厲害
明明想減的時候,都無減得咁快
而家不費吹灰之力就輕了那麼多

這週六仔終於都發現到我有肚紋了
哈哈哈
要爆的始終都會爆~

知道有肚紋後,我好似沒有唔開心
反而好似越來越興奮
成日都想影來睇睇自己的紋是怎樣................<=怪人一個
在肚底............什麼都看不見...............>.<
可能我未懷孕前已經做足心理準備
爆紋是必經的階段
沒有爆紋是走運罷了
但六仔就經常阻止我影相....................
因為怕我會週圍拎俾人睇蝕底曬~~~
同埋大肚之後個人極度大頭蝦
經常性要重覆CHECK 幾次先放心.................
所以六仔就更加不放心我影相.............
陣間真係跌咗個電話就真係醜死鬼啦~~~~~~哈哈哈

沒有留言:

張貼留言