2015年11月25日 星期三

夠熱夠鑊氣~醉月樓~

在無意之中,找到了一家唔駛去大排檔都夠鑊氣,上菜熱騰騰的店
實在令人震奮
如果呢一家近我家多啲
應該會成為飯堂之一

先講講環境
環境唔算寬敞,如果有BB 的話BB 車是要放門外的
店內光線充足
當然就不會有豪華裝修,只有簡約報置



我地入去既時候店員都細心既見到我地有BB都會帶我地去一個唔當風既位俾我地
因為我地本身想坐另一張枱
呢個舉動令我地印象深刻

到食物啦~~~叫咗個牛腩鍋
本身上次都想試架啦~
但係上次人少點食到咁大個鍋呀~~~~
牛腩鬆軟入味
有種胡椒豬肚湯的味道
微微的辣,令人食慾太增
配料亦都充足菇菌類,腐竹
辣子菇菌炒牛肉
一上枱熱到燙咀
愛辣既我地完全滿意
辣度適中,又唔會過鹹
(唔好意思,呢張濛咗)
牛肉有咬口,唔會用野嗱得過火
炸蠔
呢個就因為我地都唔係好喜歡太油同太多粉既
呢個粉略為多
同埋蠔只係蠔仔
最後呢個係少油鹽糖既健康菜式
肉碎浸時菜
餐廳仲有一系列少油鹽糖系列,適合愛健康人士
每次晚餐時段都會送例湯同糖水
例湯就飲曬先記得未影................
糖水係紫米露
比一般糖水店淡一些但材料並沒有少
用料充足,紫米的香味未食就已經聞到啦~~~
最後五個大人,每人仲叫咗一碗白飯,
大約四百二十蚊埋單

沒有留言:

張貼留言