2017年3月30日 星期四

呵呵小卷~32週~

來到32 週
進入大直路的時候
小卷應該早幾星期都開始感應到了
情緒亦都多少都有點兒不穩
早幾星期都有疑似呷醋的跡象
到今週完全令人嚇呆.................

早前如果信義妹約了朋友食閉關飯
回到家小卷大不了都係罰我去廁所唔準出來
(事源呢,如果有時小卷百厭,我地會罰企..........................所以我地估計,佢覺得我百厭...........所以罰我入廁所.........)
但到這週小卷會問信義媽點解爸爸媽媽出街唔帶埋我.......................
信義媽分別都同我跟六仔講呢件事
真係寃枉呀................六仔要番工.....................唔係去玩呀.......................
信義妹.............只係去政府產檢先無帶你.................
因咩小卷你會覺得我地唔帶你呀.................
爸爸媽媽每到星期六日都會同你找地方遊一遊、逛一逛啊
遇上落雨............連樓下你最愛的supermartket都會跟你去啊.....................
聽到呢句真傷心.................搞到我地好似丟低小卷去大吃大喝的父母一樣

一句傷心的說話未完.........另一句又起.................
有日信義妹約了朋友交收,因為早前大家互托大家買了東西
諗住只交收一下就回,就唔帶小卷啦.....................
點知...................小卷一見狀就攬住喊喊地話................
小卷會乖,唔百厭架啦.................唔好唔帶我去啦......................
天呀................媽只係外出1小時咋........................
小卷你受了咩刺激呀.....................媽一心諗住交收完就番來帶你到樓下supermarket 啦.................
結果最後無帶小卷去交收............因為我真的顧唔到咁多................
回來問信義媽...............小卷哭到不得了...............連信義媽想帶佢去行下都不願
今次............無罰信義妹去廁所啦.................只係冷冷回應信義妹的............
一整晚小卷不但嬲咗信義妹...............連六仔都當災了.................

有朋友建議,每次外出後都買一份禮物,
但我地並不主張,久而久之,小朋友會係期待的係你的禮物唔係你個人
你真的那麼想被取待??

說實話,有關處理大B接受細B的書,文都睇了不少
自己亦都有跟住實行
例如繪本、傾談、呵護時間
但睇來,小卷仲細,情緒方面大家都需要互相協調
小卷並唔係唔錫小立
有好味道食物,佢總會分一份俾小立,遇上雷公伯伯同閃電叔叔總會攬攬小立,叫佢唔好驚
但近來的說話實在有點兒嚇人
可能是書中所提的過渡期
過渡還過渡總不能因為過渡期而由小卷繼續認為爸爸媽媽是丟下佢去的..........................
所以我地都要重多方面著手................
繼續努力..................
而家只係前哨戰....................  

沒有留言:

張貼留言