2017年7月4日 星期二

距離開刀日~4日~

隔離了一晚,第二日好似真的好了一點啦
不過就難委六仔同小卷要係廳訓

今日要番QE作最後的產檢了
心情真是有點兒緊張
待產的日子越來越近了
助產士都細心地俾了貼士我
好的! 放鬆心情吧

但今次檢查我有少少不合格呢
輕了2 KG...............
助產士豪不猶疑就寫紙叫我入院駁機CHECK 了
突如期來的.............
心情更加緊張
適逢病房係午飯探病時間,六仔都可以入內陪同
觀察了45分鐘,大致上都無問題,係初期的報告有少少唔係咁好
助產士有考慮要我入院既
但信義妹就一半半,如果佢地堅持我絶不反抗..............
如果有得選擇,我想多陪小卷,不管係一日又好,幾小時都好
那些獨女的時間都想給小卷再享受多些
信義妹清楚表明自己意願,他們都願意放行
大家都協議了,醫生如果睇完我的報告覺得有問題就會叫信義妹即時入院
而信義妹自己覺得有問題都要即時入院
當天都有很多準媽媽要駁機做檢查呢
大家見到都打下招呼傾下計
駁機有時都有點兒悶~ 哈哈

其實係呢一刻信義妹都未開始執走老袋..............
但有走老零食袋~~哈哈
總離不開食~~~
信義媽就經常都提住要執走老袋
但六仔跟信義妹都懶懶行,上次一執小卷隔幾天就搶閘了
今次點都唔執住,等到夠鐘先執



沒有留言:

張貼留言