2018年5月20日 星期日

為辣痴迷~好滾得~

信義家嗜辣,
正宗係去到無辣不歡的情況。
當見到有60萬度辣挑戰的時候,
信義弟一直都想試一下
為的唔係奬金$5000
係一試60萬度入口的滋味

所以擇個吉日,
其實係擇個得閒既日子
都唔知點解兩姐弟越來越忙
就去試下啦
之前我地仲商量梗好唔好一家幾口去
點知上網睇全部唔係辣就係有酒
咁小卷點食呀~
結果就只得我同信義弟去啦~~~

去到原來都有唔辣既湯底
除咗有酒既野, 仲有啲平常既野食
早知就帶曬啲人一齊來高興下啦~

我地點了檸檬沙冰同柚子沙冰
除了餐廳經理係識分,
連上菜既員工都分唔到...........
檸檬沙冰係有檸檬核的
柚子沙冰係會有柚皮的
兩杯飲品不太甜,味道清新
想挑戰60萬度肉丸就只有兩款湯底選擇
雙龍出海
蟹煲
亦都唔難怪好多都介紹蟹煲
因為九點半前6折
而雙龍出海係無折的,
大家同樣都係$4XX 咁自然好多人都會選有折的

我地就來個不同
雙龍出海
有兩隻波士頓龍蝦、蜆、菇、白蘿蔔
湯底雖然滿有辣油但不辣
還點了一個豬腰
豬腰夠爽脆、無異味
真正的主菜來了
60萬度辣肉丸
每粒大過乒乓球,搓的時候一粒大過一粒~~~
質感好似濕泥一樣...............
因為只有辣粉..................
豬肉得極少量,估計大約一成是豬肉
見到其他人之前既片係夾起先開始計時
但我地開蓋就已經計時啦
三分鐘,撈起都已經用你1分鐘,仲要熱食.............
所以挑戰失敗
失敗唔係因為辣,係因為乾食同埋熱~~~
唔梗要啦~~~我地志在參與,體驗一下
想睇當日既片就要去FACEBOOK PAGE 啦~~~~

地址:灣仔克街9-13號地舖








沒有留言:

張貼留言