2018年9月20日 星期四

近期飯堂 ~洪館~

洪館都食咗好幾次啦~
而家先寫篇食評
只可以講懶........................
哈哈
我會勤力多啲架啦~

講番洪館先~~~
領展話事之後,附近都無咩食啦~
六仔成日都話食
見個餐牌...................
初初真係吸引唔到我
一眼望去都係普通料來啫

直到有一次真係試啦~~~
估唔到都有驚喜
先講下花膠炆冬菇 $48 先
$48你就唔好預人地俾啲驚天地泣鬼神既花膠你啦~~~
以呢個價錢食到我都已經覺得有賺啦~
件數仲要唔少添
味呢~~~~花膠又確實唔覺佢有咩味
呢個真係要扣梗啲分
但係個冬菇就真係抵讚
作為菇控的信義妹
見到隻隻都手心咁大既冬菇
仲要厚肉,
真係勁開心呀~~
味道做得好好,唔會好鹹,入口仲帶少少甜味
所以呢~~之後我地好多都會叫炆冬菇 $25
信義妹通常既配搭會係花枝丸,瑞士雞翼,烏冬,麻辣汁
呢度既花枝丸真係可以食到花枝架
仲有咬口,值得一試
麻辣汁辣但不麻
如果要計正宗就唔合格既
但計辣就算合格啦!
瑞士雞翼同烏冬就無咩特別
湯麵套餐$36
送豆漿
抵食啊~
其實仲有醉雞,醉豬手類既
但信義妹唔飲得酒就無試啦
等我第日飲得既時候就再同大家分享下啦~~~

地址: 大圍顯徑邨商場117號地下







沒有留言:

張貼留言