2013年9月27日 星期五

踏上助養之路

助養是一直想做的其中一件事
終於都達成了

有朋友問為什麼突然助養
又不是什麼突然的,只是一直都未敢於行動
助養都要敢於行動!?!?!?
說實話,當我沒有保證能給予小朋友穩定的情況,是絶不敢行動的
需要被助養的小朋友可能等了很多年才有這個機會,一下子把他帶到天堂再送回地獄,又何苦呢~雖然每日只需要幾蚊,但有時幾蚊拿不出來就拿不出來~

今天加上六仔我倆應該可以維持小朋友一個穩定的生活吧
第一步踏出了
我們一開始都選了幾間助養機構再作挑選
最終選了宣明會
因為我們都想助養第三世界的國家,多於本地或者其他
第三世界的國家有很多連基本的生存條件都不足,他們莫講衣服連食都可能有問題
其他國家的小朋友可能只差了一個讀書的機會
那我們就決定幫最有基本需要的先吧
待日後經濟再好一點的時候,就再助養多幾個
所以填表時都特別申請,宣明會亦都表示會盡量配合
填好表就等待文件寄來就可以了

10 則留言:

  1. 好開心你做左呢個行動呢﹗

    水太太都係透過宣明會助養小朋友好多年喇,感覺宣明會比較信得過,同埋真係o係基本生活方面幫到小朋友同埋家庭~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我想可以確保個小朋友係助養期內唔會突然斷保,所以先咁遲啦~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得出來做野, 係時候回饋番下啦~~~

      刪除
  3. 讀書時我都有打算助養,但當時老師reject左我...話我未有能力...而家反而已經忘記了助養呢回事啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁而家可以考慮番啦~
      我自己就覺得宣明會感覺上好一點既~~

      刪除
  4. 我之前都開始了助養, 都係宣明會~~~ 如果捐款可以幫到他們, 真係值得更多人參加~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇來好多人都揀宣明會呀~~~
      嗯~我覺得宣明會既捐款透明度好似比較高一點啦~
      我地都係略盡綿力啦~~~^^

      刪除
  5. 我以前都係成日齋諗遲遲未行動!不過有心永遠都不會遲!:D

    回覆刪除