2013年9月24日 星期二

真正完了吧~ YAHOO BLOG~


舊訊息應該刪走    再沒留憑證
我共你去到最遠    也只是友情
如現實是場玩笑     一早清楚內情
過去是勇敢   或是未肯適應

是我笨  大概必須先經錯誤才能會   分清我心意
共行成長     數不清的故事
我已愛上你壞了事

完了吧 如無意外
從今開始要好好再來
放下從前一段感情
才能追求將來
YAHOO BLOG 就似沒存在

****       ****    ****
終於在中秋期間把YAHOO 備份了
一路備份,一路想起這首歌
哈哈哈

13 則留言:

  1. 睇黎我都要開始...
    係咪禁個制就ok?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~禁個制佢就得架啦
      但係要check 下佢係咪真係俾齊d file 你
      有時有相無字
      有時有字無相

      刪除
  2. 信義妹,午安!中秋快樂嗎?
    正式同yahoo講bye bye,期待新開始!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀~~~
      好耐無聯絡啦~
      同YAHOO 永別之後,要係呢度有新開始啦
      但係我呢度都仲係好簡陋啦~唔知幾時先執得靚仔d 啦~

      刪除
  3. hahaaa, 你都byebye yahoo la..恭喜

    回覆刪除
  4. 唉 ~ 我重 up date 到好頭痛 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你UPDATE 去BLOGSPOT?定係邊度呀?

      刪除
    2. 我只係識 ( 用梗 ) BLOGGER 囉 ~
      另外我想問問 . 我唔止一次收唔到留言(回覆) 提醒( 訊息)
      好似依次咁.都係我自己入黎睇野自知你回覆左我 !!

      刪除
    3. E............咁我又好似無呢個問題呀~
      好似你今次覆咗我, 我都有收到通知呀~
      可能係我自己無為意啦:P

      刪除
    4. 同埋呢, 你留言嗰陣有無TICK 到右下角既"通知我"呀~

      刪除
  5. HI~ 信義妹~~
    Welcome to blogspot! :)

    回覆刪除