2014年10月21日 星期二

P牌媽媽心情差.......................

到第五日啦~
醫生表示未能出院..................
因為小卷收水收太多(超過7%)
要在醫院觀察
信義妹就有助產侍車輪轉來教信義妹餵奶
亦都希望小卷的黃疸可以退得快一點

每天我兩母女都互說加油呢~
小卷又勤力啜,信義妹就勤力擠奶~

最心痛的事就來啦
每天因為要驗黃疸小卷的小手都被抽得瘀瘀的
雖然小卷叻叻,哭兩聲就收聲
但我這個P 牌媽媽在心裡哭得哇哇大叫呢.........................


到下午的時候,殘酷既事實來啦
小卷要照燈...................
雖說照燈是很多初生嬰兒都會,但.................小卷有九個月都未離開過我
實在有點兒擔心呢...........(我相信這個亦都是荷爾蒙影響到情緒)
唯有通知六仔接我出院
小卷要去新生兒病房,我不可以再賴死啦~

另一個傷心的事又來啦
到兒科探病時間
傷口怎樣痛都爬過去睇小卷
一睇眼淚大豆大豆落下
陰功豬..................做矇臉超人,又攰...................
想試一下埋身
一抱上身就完全熟睡啦.....................
邊埋身邊哭...........連身旁媽媽都安慰呢.........................
六仔見到小卷又心痛.......
手仔腳仔都瘀
等到探病時間完我們先回家

第六日到醫院探小卷時
不用照燈啦~
但要追體重
小卷加油!!!

傷心的事又來了
電話突然將五至七日的相片全部都消除............................
是覺得媽媽傷心的相片不應留下嗎........................

沒有留言:

張貼留言