2015年10月28日 星期三

值得一等的食物,挑戰耐性的服務態度

閒名已久的華嫂冰室
但一直都無試的勇氣.................
一來個個去後都話排都排到你懞
二來就係你一係就一早去,唔係既你去到分分鐘連等位既機會都無.................
有呢個兩原因都嚇一嚇啦..............

終於有一日..............基於真係諗唔到食乜既關係
好就一於去碰下運氣啦~
大約十一點出發,駕車都需要一段時間
都唔叫好難搵既~
去到大約十一點幾左右啦~~~
係附近停低,精兵就即刻出動去買啦~~~
行入去都需要一段腳程
本身係諗住駛入去既,但又怕到時無位,所以靠人行吧~~~
行到啦~~~~果然......................人山又人海.................
睇來係景點之一既地方
終於都行到入去門口啦~~~
挑戰耐性的開始,職員見到你都好似見唔到,當然佢地都忙到自身難保啦
平時自己番工忙到痴嗰陣,都唔理到咁多野啦~~~
連俾錢找數都有條人龍,睇來都唔係間間食店做得到啦~~~

終於自己搵到個餐牌啦~~~~
信義妹醒啦~~~一拎到個餐牌睇定曬所有野,諗住搵個相對空閒既職員就叫外賣啦~
結果換來一句,"而家唔係叫外賣既時候"
呢一下............我就覺得...............我係咪應該問句"請問咩時候先係叫外賣既時候呢?"
應完呢句又走咗啦~~~
唔該...........可唔可以話我知,我點先可以叫到我想叫既外賣呢?????????
唯有再等啦~~~等到真係發曬夢................
結果,我要等到無人找數既時候,走埋去問靚女可唔可以叫外賣,我先成功叫到想叫既外賣...........

到等外賣既時候,聽到已經話無得拎籌啦~~~即係你來到都無得食~~~
再隔多十多分鐘,就聽到人地想叫外賣都無得叫啦~~~
即刻覺得自己今日好彩..............

到出餐既時候,又係挑戰大家既耐力啦~~~
好似我地咁,叫五碗麵加三個包或者再多啲既朋友
你地如果得你自己一個人買外賣既話,你地記得自己帶多個箱去..................
佢地係逐碗逐碗俾你架,包都係一份份出架
唔會兩碗一袋或者兩個包一袋架
好彩嗰日我地有兩個人去拎啫...................
唔係.............都唔知點拎
仲有佢地出單係分開曬出既,即係同一張單我就差不多前前後後等咗半個鐘
佢地係唔會出完一張單先出第二張架~~
食物快唔快有得拎就好睇你當天好唔好彩啦~
所以呢~~~個魚肉肉眼筋通粉..................番到去就無曬湯啦~
不過味道好好,好濃郁既蕃茄香味,不太酸

皮蛋芫茜豬潤肉眼筋米線,一打開都有驚喜呀~~~
超多芫茜,皮蛋,皮蛋有一隻
味道方面,芫茜湯比較清無蕃茄湯咁濃,不太鹹,
豬潤不老,幾滑
但肉眼筋質素比較差,完全無煙韌,似普通豬展多一點

另一款,大熱的芫茜皮蛋豬潤牛肉米線
牛肉既肉質鬆軟

皮蛋既質素都唔差,我地叫幾碗都有冰花皮蛋



招牌芝士咸牛肉蛋豬仔包
個包就有啲不合預期,我一心諗住係脆豬仔包,結果係軟豬仔
但味道整體配合得好,不會有太多咸牛肉令到個包過鹹
不過如果多啲芝士就好啦~~~~
到招牌菠蘿包啦~~~
呢個就真係唔係好啱我好味啦~~
因為食落係兩極..................好甜同好鹹...................
鐘意味覺極端既朋友可以一試
內裡蕃茄爽脆
總括來講,食物質素同分量都令人滿意
可惜就係員工太忙啦~~~以致服務態度欠佳
外賣包裝有好多既改善空間啊~~~






沒有留言:

張貼留言