2016年8月20日 星期六

又到改胎名時間

識得耐既朋友都知小卷點解會叫小卷啦
但對信義妹來講,第二胎的胎名就一直在想想想
(事源我地一開始都想行二胎政策,對小卷可以話有個伴一齊成長,二來,我都擔心將來我兩老有咩問題,唔駛小卷一個人一力承擔。又或者將來我老掉牙的時候,會嘮叼不停,小卷總有個可相依的傾訴一下)
因為我好似想不到更好的,又有意思的名
始終覺得臘腸卷是最好的
有朋友好早就提議叫小小卷
但我又覺得好似欠缺多少誠意
大既叫小卷,細既叫小小卷........如果有幸再生多個咪要叫小小小卷~~~~
哈哈哈~~~

到某一日,信義妹跟六仔又談及呢個話題
信義妹突然就話不如叫小臘啦
六仔就覺得一般既
但總比朋友提議既小小卷來得好一點

最終點解會變成小立呢?
因為於立春既月份我地與小立相遇,
我地相信這種緣份難能可貴
所以就將小臘改為小立

其實有朋友聽完覺得有點兒怪
佢地好多問完叫咩呀,就靜咗...............
但我又真係諗唔到再有更好的啦~~~~~


沒有留言:

張貼留言