2016年3月26日 星期六

有心甜品~甜入心~

人大啦~~~~各有家室就越來越難約
終於各個有家室既閏密決定拋夫棄子兩三個鐘啦!!!
女人始終都係敵不過甜品誘惑,所以大家決定用呢次難得相聚機會去食甜品
揀一個大家方便的地點~深水埗~  
地膽朋友仔話有間介紹,所以我地就嗱嗱聲去啦~

~甜入心~
一入到去已經有良好的印象
因為有免費的花果茶
大家睇到呢一刻,一定係覺得我係一個貪小便宜的人啦~
但大家又有無諗到而家好多餐廳搵食艱難,有些食店問職員拎杯水都要收費
花果茶有濃濃的果香,沒有糖,清清的茶
可以為大家清清味蕾品嚐到甜品的真美味 
黑松露撻 $32
這個離遠就已經聞到香味
當初見朋友叫黑松露撻,心想一定是曲奇皮或者酥皮吧
對剛跟家人午飯後的我提不起興趣
但聞到香氣大家都把持不住了.................
閏密是會強搶的~~~哈哈哈~
很快就被瓜分了~~~
先講撻皮,是三層很薄很薄類似威化紙的
一入口就脆脆,有點似食粥的薄脆,但這個比薄脆薄得更多
撻皮有牛油的香味又不會太油
菇跟黑松露的味道超配,有少少忌廉汁
不會令到撻皮變淋
侯爵特濃72心太軟 $48
心太軟有新舊版之分
我地就食新版
初初都各有各叫的~~~經過黑松露撻後,我地每樣來到都分一輪啦~~~
心太軟~~皮薄,流心多~~
加上朱古力濃,愛黑朱古力的朋友不要放過啦
芒果窩夫$48 
重點不是窩夫,而是芒果汁
有好多餐廳都是用現成的醬汁來配搭
用現成的醬汁好多時都係偏甜
這個就是廚師用新鮮芒果打蓉再過篩
點解我會知會過篩? 因為我自己整過唔過篩係整唔到咁幼滑的汁
呢個心思是值得一讚
另外店員都細心見到我地有朋友大肚近期戒凍食
就主動問我地要唔要雪糕另上  
分子啡布甸椰皇子$45
焦糖布甸滿有蛋香和焦糖的味道
再試試咖啡啫喱,不太甜,有濃濃的咖啡香
連埋焦糖布甸一起食就有多種味覺刺激味蕾
再試試椰奶清香,可以中和焦糖布甸的甜
初初諗住只有焦糖布甸,咖啡啫喱跟椰奶椰肉就沒有啦~~~
結果寶物尋椰底
有椰青水整成的果凍,味道清甜  
為整個甜品又多一個味覺層次 
櫻花樹下$35
一個很有日本風的甜品名
當然用一個很有日本風的碗
一打開有完隻蘋果加川貝龍眼肉
初嚐就覺得糖水較甜
由於蘋果帶點果酸連糖水味道就變得剛剛好
呢款絶對啱日日叫減肥但又想食糖水既朋友  
到最後我地仲encore 多次黑松露撻
睇來今天大家既減肥大計都唔成功架啦~~~~
甜入心的甜品價錢相宜
服務態度細心
下次一定會再試

沒有留言:

張貼留言