2016年3月19日 星期六

芝味誘惑

難得今日可以有幾小時的忙裡偷閒
就約失業中的閏蜜好好偷閒一下
一見面閏蜜就問要唔要食野
睇來大胃王的印象深入人心................哈哈
有得食就食先啦~
反正大家都旨在見見面,談談情~~

一路行,閏蜜一路就表示我地的目的地
係一開門就有人衝入去買的食店
心諗..............真的有那麼厲害嗎??
另外,店舖是以信義妹最愛的芝士做主打的
經這麼一提,我地之後的話題全都是食~~~~

行到就差不多十二點
剛剛閏蜜先話隔兩間店就到
我地就見住有人跑入去啦
我地都唔執輸行快兩步
入到裡面已經俾陣陣芝士味吸引

轉身一望就俾糖果牆吸引

內有少量雅座俾大家

熱血的閏蜜點了貓山皇芝士雪糕$30
賣相精緻,店員是一粒一粒朱古力於上面的
落足心機整每一份食物
第一啖,濃濃的榴槤香樸鼻同充滿口腔
跟住開始有淡淡的芝士味
估唔到榴槤配芝士會有如此微妙的感覺
加上有少量的朱古力令到味覺多一種甜味層次
味道亦不會太甜
雪糕內亦有少少榴槤肉,質感豐富
雪糕筒脆口薄身
大家唔好以為雪糕淨係只有面的一球
連雪糕筒內整支都充滿著雪糕
$30有種值回票價的感覺
我就點杯芝士荔枝紅茶$22
初初我仲大鄉里問有無熱飲
店員都耐心解釋呢款只有凍飲
但可以為我少冰或者走冰
蓋面有溫馨提示,點樣先可以直正品嘗到飲品的真味 
一打開大約有三份一是芝士奶泡
三份二是荔枝茶
先講講芝士奶泡先
奶泡幼滑,味道帶微酸,似cream cheese
荔枝茶
茶味不帶苦澀,有紅茶的香氣,另外荔枝味適中
無俾生果的味道蓋過紅茶跟芝士的味道
令到飲品層次豐富

半熟芝士撻就選擇原味$18
一咬流心芝士已經流出來啦~~~~
帶少少酸,令到不易膩
撻皮牛油味香,口感脆口
食到外脆內軟的感覺
撻皮亦都薄身,唔會覺得太厚
總結,店員快手有禮,不消一會長長的人龍都可以處理好
食物有心思,唔會因為芝味濃而搶其他味道

沒有留言:

張貼留言