2016年3月15日 星期二

尋找昔日的包包

講起來,而家都有好多包款選擇
腸仔包,餐蛋包,PIZZA 包,紅豆包
但最令我懷念的必定係以前的硬豬仔包
而家可以係街到買到既多數都係法包
什至乎有好多人會將法包當以前的硬豬仔包賣
所以而家我一見到貌似的總想買一個試試
可惜每次都失望
以往的硬豬仔包係外脆
內軟靭
而家好多法包都只係外脆內軟
有些什至係外軟內軟.....................

早幾日等朋友時經過A1
人山人海

就在門口見到大大件的麵包
就想起早前有親友提過這裡都有一個類似以往硬豬仔包的包
反正都未試過,如果有就買一個試試看啦

找到一個大版一個細版
細版的只淨下一個
就買個細版的試試
食落外有少少脆
可能係我無即場食係同朋友行一輪街帶番屋企先食的關係啦
內都軟靭
呢個可以話我食咁多個最似的一個了
總算找到似層相識的味道和口感
下次要再買一個試試即場會不會更脆

如果大家有心水既硬豬仔包推介的話,請話我知呀
只要係香港境內我都會搵個機會去試一下






沒有留言:

張貼留言