2017年6月6日 星期二

碎碎念的~36週~

當35週的宮縮恐懼過後
就來到36週的B鏈..................
唉...........懷孕總是多野驗
但求都係平安過渡

不過我發現今次肚型跟上次的肚型不一樣
上次係西瓜肚
今次係冬瓜肚
唔知係因為乜野情況個肚型會唔一樣既呢?
係跟據著床的位置?
BB的姿勢?
定係咩呢?
按道理個肚都係同一個肚來架啦~~~~
所以我爆紋都爆得有個性過人...............
之前就因為個肚超級大..............
我覺得爆肚底都好正常啫...................
今次個肚輕形啲啦..................
就輪到小立郁既位置唔一樣..............
搞到爆肚面..............
好野!!!! 成個肚都花碌碌啦
不論我產後成功減肥與否,個肚都花曬
連比堅尼都可以慳番啦~~~~~~

呢週都有小插曲既..............
一家幾口到餐廳食TEA
信義妹經常周身痕
唔覺意抓到小腿血流成河..................
真的好似沒有停止的一刻啊
搞到餐廳經理以為我見紅都仲可以冷靜地食TEA
哈哈哈
放心吧!真的見紅,我應該無咁好閒情只係用紙巾按住出血位就算啦
結果職員幫我將傷口處理好
服務抵讚啊!!!!!

不過另一樣擔心又起了
真係咩叫有仔趁嫰生就係呢啲了吧
今次好似特別多事的呢...................

餵人奶,一直都係信義妹感到最開心的事
因為可以同小卷有親密又不能替代的感覺
當初懷有小立而幫小卷戒掉多少都帶點傷心
感覺好似有點兒缺失一樣
本身信義妹一直都以為自己是訓覺搞到自己混身浴血的時候
原來乳汁的分泌亦都好似帶多少血...................
天呀!!!我要餵人奶!!! 我要餵人奶!!! 我要餵人奶!!!
難道因為第二胎的關係,多奶所以易塞,就有乳腺炎??
我唔想未開跑就先輸一局............................
唯有打番去醫院啦...................

沒有留言:

張貼留言