2017年6月12日 星期一

到安全警界線~37週~

來到37週只要捱過這週都總叫做足月
小立!!! 你一定要遲一點啊
上週發現乳頭分泌帶少少血,打番醫院
醫院效率算高,很快有人回覆,並提供意見
仲安排我早一點番去產檢
所以這週特別忙
又要提早產檢,又要見麻醉科醫生
好明顯唔會同一日做曬啦
不過唔梗要啦~~~ 小立健康先最重要

產檢,助產士幫手拎分泌檢驗等結果
有得驗總叫安心
雖然上星期私家就不斷叫我照X RAY.................
但總唔想係呢啲時候照

見麻醉科醫生..............
哇~~~多人到呢...................好多科都係同一層
真係想搵個位坐下都無............
不過麻醉科醫生好靚女啊~~~~
準備充足了~~~~

不過呢~~我就開始全個人一齊腫了
難道開始了三消三腫
而家先第一腫,好,咁我應該有望38週先生啦~~~~
度度肚,42吋了
小立你記得要好好地吸收啊!!!!唔駛留番俾你媽的啊!!!

小卷相對就更痴身了
我要好好珍惜淨下來的三人家庭生活了
最後的三人行當然要拍張照留念啦
對於快做姐姐的小卷,我地都有進行心理輔導
但多少都會擔心輔導還欠缺什麼令到小卷心理質素有影響
唯有講句盡力做到最好吧!!!

沒有留言:

張貼留言