2018年1月7日 星期日

東華的時候~千式~

呢篇多少都有點唔好意思................
因為...........信義妹想食既變得不美
對於完美主義者既我..............打擊了
所以相亦都無好好轉一下.............

本身想著黃梅果醬西餅而去千式買的
大家看看..............
唉....................都不似餅形
果醬全都散落..............
我都明白,買兩件好難俾個盒我
但姐姐.............你有必要將呢兩件餅起勢地塞入我袋包嗎?
令我想起東華籌款,塞得越多款項越高呢...............
最終悶悶下的心情食
內裡加插了一缺咖啡味的...........是正宗口味?還是千式獨有口味?
周邊奶油味道太重,有點太油的感覺
被塞入的包點.....................
叉燒包
皮都算薄,但餡略甜
餡算多,
蛋白蛋糕鬆軟,味道適中,不太甜
其實信義妹仲有買半打蛋撻
有信義媽愛吃的曲奇皮
呢間既好處係有曲皮同酥皮揀
曲奇皮香口
蛋不太甜
熱食最好食
大家可能奇怪信義妹點解唔叫住唔好塞..............
有叫...........不過人家聽唔到呢................
我又一拖二.............唔通同佢死過咩.................

地址:元朗青山公路222號






沒有留言:

張貼留言