2008年10月19日 星期日

埃及餐廳相聚記

早前信義妹同朋友去試一間埃及餐廳,係中環那邊來ga

環境都算係咁啦!!!! 雖然有少少黑,但係都見到d野食gei
呢盞就係每張枱都有既燈啦~~
我係對住塊玻璃來影ga~~
信義妹免得影住其他食客食野啦~~~~
嗰度仲有水煙抽tim~~
唔知係咩味既呢!?!?!?!信義妹就從來都未抽過啦...............
呢杯係大紅花茶,個味道好似紅莓咁呢~~~~~~
味道都唔錯ga~~
好啱信義妹胃口!!!!!
跟住就係食物啦~~
um............我地都唔知點咗d咩食...........但係都好好食bo~~
我地幾個都睇唔明個menu 係寫咩..........好多都係埃及文..................
雖然有少少英文..............但係................都唔知係做咩..............
問waiter佢地呢.........大家都好似九唔撘八咁...........
哈哈~~~~好得意呀~~
總括來講我地全晚都覺得d 食物水準唔錯,會再去試下
(雖然唔知個menu 係寫咩...........但係咁或者先至有驚喜呢~~~~ 哈哈)
我地那晚其實係有一項重要既任務來ga~~
就係我地當中有位朋友結婚啦!!!!!!!!
真係快.............我地要一齊商量下,究竟有咩要搞~~
睇來信義妹來梗都會不斷咁接到紅色炸彈啦..................
俾紅色炸彈炸到粉身碎骨!!!!!!

沒有留言:

張貼留言