2016年9月12日 星期一

驚驚的~6週~

來到6週
除咗由5週開始有點兒不適,其他還好啦
好多人都話第一胎辛苦,第二胎舒適
我覺得係因為陀咗第一胎有經驗
知道自己聞到咩會嘔,係咩情況下會暈
係知道第二胎一開始已有防範咪舒適囉~~~~
今次六仔一知道就已經碌去買定啲防範措施
所以我TOUCHWOOD到6週都叫可以啦

但可以還可以....................
點估到會突然見紅流啡呢.....................
唉......六仔唯有嗱嗱聲同我去醫院啦
去到醫院急症室......................
今晚醫務人員辛苦啦................
孕婦都要等六小時..........................
(陀小卷係另一間醫院係半小時內見醫生,兩小時內必定可以走)
六小時後,信義妹終於都見醫生啦
醫生表示要多休息
再作觀察
如果再有流啡見紅,都係再入院較好
加上小立亦比預期的細一週多,所以要覆診
聽到再流啡見紅不可怕
聽到小立比預期的細一週多才最驚

最後,我係有得抖就抖當自己廢人一樣
有得食,食得落就食
可惜的是我每次只有胃口食兩啖......................................

沒有留言:

張貼留言