2013年2月27日 星期三

與車公談心

車公相傳是南宋末年的一名勇將,因勘平江南之亂有功,被封為大元帥。後來因為蒙古大軍犯境,宋軍無力反抗,而宋帝昺南下避難,車公就一直沿途護送到香港,可惜途中就病逝。有鄉民為紀念他生前貞忠英勇,便立廟供奉。

位於大圍(沙田圍)的車公廟,建於明朝末年,至今已有四百餘年歷史。傳說在門朝崇貞年間。新界發生瘟疫,沙田九約村民便抬車公神牌在區內巡遊,瘟疫奇蹟地消除,所以村民遂立廟奉祀車公。

講完一大堆傳說同歷史,大家可以放心,今日的主題不是歷史。而是我跟美迪的低能與車公談心之路。


事源於信義妹跟美迪於龍年樣樣都不太順利,所以就決定去找一找車公啦~(之前就一直搵觀音娘娘,但我倆都怕太煩啦.....陣間連觀音娘娘都唔理我地)所以今次就去車公廟走一轉。

其實六仔都有去的,但佢純粹觀光跟添香油。做跑腿是也~
來到門口總要留念一番

到此一遊~
入內啦~

勁多人.......................
有排住等轉風車既,有排住等打鼓既~
總之就四圍都是人,人,人同人

車公真是高大威猛
途中.....我跟美迪都有爆趣的事情
由於我們目標一致,都是求簽。但問題就是,本身我們都去開大坑蓮花宮,不知道觀音同車公有沒有溝通的呢............!?!!??!
如果有的話,肯定會嫌棄我跟美迪煩到死吧!!!

我就覺得,如果觀音同車公是好朋友的話...................或者,觀音娘娘會同車公講,呢兩隻小朋友同樣的問題,已經問好多次啦~你隨緣答她們啦~

美迪就覺得,可能他們是同事,總有多少交流。就可以將我兩的case 交換一下,不用費太多時間來重新評估。

六仔聽完一輪,只抱著無我地咁好氣的態度。


原來想拎個簽筒都不是一件易事...............人太多了.................亦都要俾按金,條龍排很長呢~
求完簽都仲要等解簽
真是發幾場白日夢都仲可以

排隊的時候,又是胡亂解簽的時間~~~哈哈哈
不過結果so far 都ok 啦~
我們都覺得解簽師傅辛苦.................明明話五點收工............但睇條龍..........無七點都應該唔洗望收工啦~




沒有留言:

張貼留言