2013年5月10日 星期五

挑戰辣之極限

有睇我專頁的朋友,一早就知道我已經走去挑戰這間的激辣指數
可惜當日挑戰完之後都覺得原來是小兒科

話說有日睇到副刊介紹這間廣島沾麵
就一直想試
因為形容辣得噴火,而最高可以挑戰二百度辣的只有少數人
何謂二百度呢?
一度代表1cc 的辣汁
二百度則代表200cc的辣汁
看得我心癢癢,日叫夜叫六仔同我去食
可惜六仔一拖再拖,拖到而家先帶我去食

一入到店,店員十分有禮貌為我們遞上點菜紙
六仔點了冷的廣島麵為1.5個麵底
我就點了熱的廣島麵為1個麵底

六仔就當然是0度辣啦
我就以100度辣起
因為看到店裡的一句,途中可再加辛辣汁,就以最高的200度的一半起標吧!!
order 後就開始睇下店的裝修啦~
芝麻山呀~~~~~~~~~~~~~可以自己任加~~~~~~~
上菜速度快~
好快就有得食啦~
六仔的
配汁是不辣的
我的~~~
有半熟蛋
叉燒~這個比六仔的香
主角來了~~~~
100度的辣汁
食一啖~六仔問感覺怎樣?
我覺得沒有什麼大不了
所以就一口氣叫侍應幫我加到200度辣
跟住待應呆了.................還再三確定...............難道我看來就是如此食不到辣!?!?!?!?
最終都加到200度辣,仲跟六仔講:"乜一啖水都唔飲既........................"
(我心諗...........駛唔駛咁驚訝呀..............)
六仔就見慣不怪..............

200度辣汁登場~
食完..........說實話............如果他們有三百度挑戰板, 我想我一定會參加
但既然只有二百度挑戰板..............那再多都徒然,沒有再加了

食完侍應就俾一塊木板我diy 跟住上板了
這邊的是二、三十度的挑戰者
這邊就開始是見到七、八十度的挑戰者
頭兩行都是200度的挑戰者
我在第二行第一位呀~~~^^
畫好後,職員會幫你放上去的呀~~~
這是我的挑戰牌~~
遲下跟一家幾口再來~~
哈哈哈

廣島沾麵本舖爆彈屋
地址:銅鑼灣駱克道453號地下

沒有留言:

張貼留言