2013年5月9日 星期四

再遇何樹勛

經歷上次的經驗,藥是比一般醫師的苦
但既然夾就繼續下去啦
事實證明做事是需要恆心的
我只是打電話掛號留位睇院長都打了一個小時多些
大家都排住隊呢~
再到時候,院長一睇我張藥坊就已經知道我上次是什麼病徵
跟住再重新問今次來的目的
我仍然答調理身體
院長:咁你調理之後想做咩呀?
(噢............跟之前提及的deflaut 設定............)
我:之後想有小朋友,驚身體差,而家先調理
院長: 你咁鐘意食辣野同咖哩,想有小朋友就無得食架啦
(我心諗............你把脈就知我鍾意食辣野同咖哩...............事實上,我真的十級好辣同咖哩,特別是四川水煮系列同巴基斯坦咖哩.............)
院長應該見到我呆了,繼續笑笑口: 生仔唔食得濃味野架,你忍到先好呀!
(繼續呆呆地想,為什麼把脈就知我嗜辣...............)
院長: 咁想想生仔定生女呀?
(心諗..........咁都有得揀!?!?!?! 最好就當然龍鳳啦,一次過ko ma~ )
院長應該都接到不少好似我那樣的呆呆病人..............繼續: 條坊就是生仔的,但我不保證架
我(今次有反應了): 好呀! (心諗有已經是福氣同緣份了)
院長: 咁你老公呢?
由於多人的關係一直在院長室門外偷聽的六仔就伸個頭出來
院長: 佢唔駛睇,你睇就可以啦
這個亦都是事實,六仔身體一向都比信義妹好多了,又多運動
估不到院長望下就知六仔需不需要睇
中醫的望聞問切確實勁呀~
之後就到其他醫師再詳細問診,抄坊,拎戒口紙
大家要留意拎戒口紙是要捐款的呀~
多少隨意,是捐給中國愛滋病的小朋友
問診的時候,醫師都很細心了解你的飲食習慣,再進行多多少少的心理輔導

又到等藥的時侯了,三至四人不停地執執執
但交藥單速度,遠比他們快,辛苦曬了

 

今次是三包藥.............是三大包藥
煲藥的仍然都是六仔
六仔拎出來的時候,仍然都像拿著巫婆湯一樣...................

沒有留言:

張貼留言