2013年9月6日 星期五

超班午飯精選

自從發現偉記之後,一星期總會光顧幾次

除了蒸魚套餐,還有蒸餸套餐
今次就試了蒸三色蛋
淨餸都已經佔了一盒
飯另上
有夠抵食
外送都只是$32

還有湯或熱飲
超值之選~

14 則留言:

  1. hihi ~ 點解你可以咁快手搬晒 d 野過黎既 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係搬咗少少JA~
      其他郁都未郁呀~

      刪除
  2. Hi! 信義妹! 貓豬女blog 搬到以下的新網址
    http://kikicatblog.blogspot.hk/
    Keep in touch!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我ADD 埋你入去先~~~要KEEP IN TOUCH 呀~

      刪除
  3. 但係蒸水蛋「畢」左出黎放落個盒度, 唔係幾好睇喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰陣見到,又唔覺得有咩呀~
      佢都係有兩大件係度~
      都唔會好散開既~~~

      刪除
  4. Hihi~~認得我嗎?
    我都開左blogspot呢,努力搵番失散的blog友中^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢間叫偉記呀~~~
      你有無食過呀~
      佢係街巿架~但係我就叫外賣既~~~

      刪除
    2. 住食過喎,我哋嗰度都送架? 好唔好味呀?

      刪除
    3. 我地嗰度都送架~~
      但係你記得要早D order
      佢需時架~~~
      唔係餓扁都未有得食~~~
      hahahha~~~~
      我覺得有驚喜呀~
      初初仲諗住佢會焗到好老~~因為我公司遠ma~
      點知來到都仲係滑一滑既~
      我同事order 個蒸魷魚都好正架~~~~

      刪除