2013年9月17日 星期二

Yahoo................

眼見有很多blog友都為自己的blog 做備份
自己卻懶懶行.................唉..............
近來可能公司太耐無冷氣了
熱到個人都傻傻地
有時都會諗,若果不備份..........就將我過往的洗得一乾二淨
日後的,才算吧
但又怕自己將來會後悔

嘮嘮叨叨一輪
都是備份吧.......................
不過應該會叫六仔幫幫手啦~
始終都不在行
睇完都唔知想點.......................

6 則留言:

  1. 其實備份好容易架咋,而且有好多blogger都有post教學,記得要備份,唔係咩都無晒就慘喇

    回覆刪除
  2. 其實備份唔難, 禁個制唧。
    你可以備份完唔 post 返出黎架嘛。
    我都備份左, 但係我估我應該唔會 post 返上blogspot喇,
    因為聽人講呢度無得選擇性的私友化,
    一係所有文章私人化,
    一係就全部公開,
    我唔制呀 >.<

    回覆刪除
  3. Agree with 獅子大王
    都真係禁個制備份姐,我都應該唔會再post係blogspot,或者只係少部份...同樣都係因為無私有化呢個function
    我都未備份ar.....擇個日先...

    回覆刪除
  4. 我都未去備份呀, 因為就算備份咗, 都未必再擺番喺blogspot了~~

    回覆刪除
  5. 我選擇性地post lor, 結婚果d 就應該唔post 啦

    回覆刪除