2016年10月28日 星期五

終於打敗仗~13週~

到第13週,有很多人都會覺得可以公開喜訊了吧
對不起,我仍然不想...............................
一來,我真係唔想俾人再問你想仔定女
(BB 係天賜的禮物,佢俾你,你仲要咁多要求,將來要收番的時候請你別後悔,因為你不配!!!)
二來,我真係唔想又俾人問你會唔會追多個............................
(呢度無劇透小立係仔定係女...................而係信義妹係陀小卷的時候...........已經有人係度問會唔會追多個...............那一刻我除咗想反嗰啲人枱之外,無咩想做!! 唔該你自己親身陀一個先走來同我講!!)
所以今次同六仔都協議好,未到我想公開的時候就不能對任何人公開

但到這週終於都頂唔住,係又冷又熱的環境下打敗仗了
去到第一時間就俾醫生狂炳....................
果然係個好醫生.................你想佢俾重藥都唔肯................
不斷重複啲藥只係俾我吊命.................
靠自己打勝仗,亦都重覆問症
呢個醫生果然值得推介
基本上醫生話唔眼訓,無乜藥效既
我食完都不醒人事
小卷就交俾六仔了
好彩六仔係廿四孝爸爸,湊女無難道,體能實進步
信義妹一暈就暈幾日,就係迷迷糊糊既情況下去到第14週

沒有留言:

張貼留言