2016年11月2日 星期三

好似意會到了~14週~

到14週,仍然沒有對外公開
基本上只穿寬身衫都無人為意我大肚....................
所以我就更加唔想公開
反正經常覺得只會換來一堆點解.................
點解你今次個肚同上次唔同?
點解你唔呢樣?
點解你唔嗰樣?
有時真係想唔客氣到講一句,可唔可以唔好問呢...................
人體奧妙呢家野.............我今次都係第二次讀..............
只可以答到就答既啫.................
咪問到我覺得自己都好似唔多正常好唔好.....................

相對小卷就對肚裡的小立意識多了
分享食物時,會預小立一份
久不久會提要同小立沖涼
可以話係一個好的開始
最窩心的是每當小卷見到信義妹有不適就會衝去拎膠袋,
再講句 "唔駛驚,我會保護你!"
聽到呢句真係嘔到暈都抵 



沒有留言:

張貼留言