2016年11月22日 星期二

難道不用睡的嗎?~17週~

17週
今週開始諗..................唔通小立不用睡的嗎?
事源陀小卷的時候,我經常渴睡
但今次小立係經常唔駛訓
只要有睡意的時候訓唔到................
你就唔駛旨意訓,哼!你就再等下一次有睡意先訓啦
結果,最嚴重的時候.................我係試過兩日都只係大約睡1 小時...............
我估真係可以參加耐力賽............
呢一 刻,大家都想話,你都可以閉目養神架
我只會話,我個人係好攰,成身散曬架啦
個腦亦都攰到乜都諗唔到
你send 咩message 俾我,我都係呆樣咁俾番你架啦
但係個狀態就好似飲咗10罐red bull 咁hyper
可以點啫............................
係呢度,大家係咪又會問,你一定飲得太多咖啡因啦
我想講....................咖啡因...................我係陀小卷嗰陣已經戒咗啦......................
講起.....................都好幾年無沾過咖啡因..........................
上次我曾經講過,當小卷戒掉人奶時,我想去pacific coffee 飲杯mocha............仲有想去7-11買杯思樂冰飲.....................
結果.............小立都來了.............pacific coffee同 7-11 都經過好多次啦,但係都唔係買mocha同思樂冰呢................

沒有留言:

張貼留言