2017年2月21日 星期二

第二胎易上奶~27週~

有好多人都同信義妹講第二胎易上奶
但同信義妹講嗰啲人全部都係未生小朋友既................
所以我都一直都覺得OK 啦
正常有第一胎經驗,第二胎既時候應該會更好都正常
不過我就真係無諗住咁快.................
記得上次小卷那時都要去到3X週先開始會有分泌
估唔到今次27週就有啦.................
嚇得信義妹半死...............
因為小卷係信義妹開始有分泌無耐就出世....................
觀察自己幾日無異樣都算放心了一點
小卷睇來可能知道將會有人奶咁,表現得很開心
好彩我都有準備將來要餵一大一細
眼見餵人奶小卷確實健康唔錯,就你願食,我願餵啦

見到有個節目,女人多自在
講在職人奶媽......................真係睇一次就傷心多一次
當中句句到肉,刻骨銘心
公司唔支持餵人奶
信義妹日日早個幾兩個鐘番工
泵一次,再補一個鐘俾公司
因為之後會係公司再泵奶,免得招人話柄
唔出街食飯,利用埋食飯時間做野同泵奶,期望所有野唔會因為我而遲
即使你點做................公司唔支持就唔支持...............
公司既鞋王總會有意無意好似想挑你機咁......................
心裡總會難過
有幾多個真係明白當中感受
好多人口話支持,但行動唔支持
好多人質疑你既能力
但好多時係你地一早就標籤咗餵人奶係阻礙工作能力
多少事都只能眼淚在心裡流呢............................
    

沒有留言:

張貼留言