2018年4月6日 星期五

動物模型設計比賽~DPARK~

YEAH!!!! 小卷第一次參加比賽
估唔到係親子模型設計
係屋企做手作就做得多啦~
比賽就真係第一次
多謝大會俾今次既機會俾我地體驗

大會係FULL HOUSE KITCHEN 舉行賽事
有三款模型俾大家揀
分別係猴子、羊駝、熊
小卷就揀咗羊駝
我仲諗住佢會揀熊或者猴子添~~~~~
大會提供每人一杯飲品
我地就揀咗蘋果汁同橙汁
味道不錯啊~~~唔會好假~~~
小卷一直都好認真咁去做架~~~
大會仲準備咗好多POPS 俾大家拎住影相
唔知大家又搵唔搵到我地既作品呢?
大家都玩得好開心呀~~~~
我地無咩大賽經驗,所以就淨係用咗大會提供既用品
有啲好厲害啊~~有好多私伙出動~~~哈哈
希望下次再有呢啲機會啦~~~~

#DPARK #愉景新城 #動物模型設計比賽 #全面發展教育協會
 #BeConfidentAlliance #fullhouse




















沒有留言:

張貼留言