2016年4月9日 星期六

大熱韓風~達人包車~

近年韓風大盛
出街GATHERING 話題離不開韓劇加韓食
可以話出街十餐都有八餐係韓食
有日朋友提議到有超長串燒食韓食,都好~~~~有點新意~~~
當日由於大家都放假,
所以人地一開舖我地就入去啦 (18:00)
原來有客人比我地更早
我諗如果想七點多食的話就要訂位會比較好啦~

每張枱頭頂都會有個鈎呢個鈎就係掛超長串燒的鈎啦~
坐低店員就會拎前菜俾你
醃蘿白青瓜:對我來講略酸,但朋友就覺得好開胃
粟米沙律:沙律醬份量剛好,唔會分唔到自己係食梗粟米定食梗沙律醬
泡菜:每次食韓食必食之一,呢個辣度剛好帶有陣陣清甜的味道
我地點了兩份主食
1M 超大串燒 $328
呢個係今次來食的主打,一定點啦~
有車厘茄,五花腩,洋蔥,豬肋骨,雞脾菇,菠蘿,肉眼扒,燈籠椒,大蔥,腸,南瓜,雞扒
初時見到呢串咁長仲諗住大件事..............
要廚神上身先燒得完啦
原來店員會過來幫我地手既
呢個服務抵讚
最少客人可以食得無咁忙碌,都唔知係顧得燒定顧得食,定顧得與朋友相聚
店員亦都會將燒好的食物一件件剪好
等你可以好好包起來食
有生菜同醬料準備好
生菜都新鮮,唔會見到葉邊變黃或者發黑
有三款醬料
上面:甜辣醬,個人認為食雞扒最夾
中間:淮鹽,個人覺得食蔬菜最夾
大醬:大醬,個人喜歡食豬肋骨跟肉眼扒時用
我地仲會連埋前菜一齊包住食
另一樣就係辣年糕鍋 $190
年糕鍋都足料
蜆,青口,魚旦片,麵,菜,年糕,蛋,餃子
蜆同青口都無沙
蜆仲帶陣陣清甜味
魚旦片就略甜,配辣湯底就可以中和一下
年糕,本人就鐘意到最後先食等年糕可以吸曬湯汁既味道
個湯底就微辣,帶少少甜

我地仲有叫兩杯野飲既
左邊青色檸檬果汁 $50
朋友覺得似一般汽水
右邊柚子果汁 $50 
我呢杯帶少少酸相對都比較開胃
下次最想試一下涼伴蔬菜豬腳
今次好滿足啦~~~~食唔落啦~~~~

沒有留言:

張貼留言