2016年4月21日 星期四

未到深宵已高朋滿座~深宵食堂~

難得有家人可以幫手睇小朋友
就同六仔一齊去二人世界一番
上次朋友食完經常都提在口邊
我地今次都走去試下
深宵食堂

幸好我地時間相對早,所以無訂枱都有位
但我相信都係要訂位好一點
因為我地一坐低無耐就差不多坐滿人啦~~~
好彩.................早一步.............

芝士蟹肉玉子燒 (走蟹肉版) $78
由於信義妹近期唔食得蟹住,
所以就唯有走蟹肉啦
玉子燒上用茄汁寫上深宵二字
店員還會細心地幫你切開一份份的
但係信義妹相機食先就唔勞煩店員啦
切開少少就已經有芝士流出
到中段的時候,芝士間直滿瀉
蛋亦都軟滑,唔會太乾
味道除了濃濃的芝士香仲有茄汁的酸甜提升味覺享受
黑松露鵝肝雜菌石窩飯 $118
鵝肝甘香,油份滲透飯與雜菌
令到全個飯都啖甘香美味
店員會好好地幫你把飯同鵝肝撈好
信義妹最欣賞有飯焦
令到口感多了一層脆脆的感覺
而飯不會太鹹
但如果唔喜歡鵝肝的羶味就會覺得一般啦
芝麻雞翼 $48
離枱都已經聞到好香的芝麻味
雞翼炸起不油不乾
嫰滑多汁
而雞皮脆口,雞翼尖脆到可連骨食
味道適中唔會過鹹帶微微的辣
8吋蒜蓉大虎蝦 $98
我地就覺得價錢上略貴
不過都試下啦!
有生熟蒜鋪面,熟蒜夠香脆
但信義妹就唔喜歡生蒜帶甜味
好彩蝦都夠彈牙
原隻燒巨菌 $32
菇面有木魚
調味的盬同黑椒唔會蓋過菇的香濃
唔會太乾,食時仲會有種JUICY 的感覺
生燒牛脷芯 $38
牛脷芯燒得剛剛好,有彈性又不會太韌
油份充著濃濃的牛香味
燒雞軟骨 $28
這個調味特別有盬、黑椒、孭然的味道
為淡淡的軟骨添多點味道
黑松露牛油帆立貝$68
一睇到張相就知係增肥之選啦
勁大件牛油係中間
亦都因為牛油香令到帆立貝更香
甘桔檸檬蜜 $28 (熱)
少少鹹少少甜
對信義妹來講相當滿意
抺茶紅豆冰 $28
對我地來講就略甜
不太好甜的朋友記得要叫少甜
店員有禮
上菜速度合理
雖然地方有少少迫
但係都可接受
洗手間夠寬敞
下次會想試下深宵薄餅
今次太滿足啦~~~~~~~

地址:尖沙咀厚福街12號藍馬商業大廈5樓

沒有留言:

張貼留言