2016年5月11日 星期三

抵食下午茶~炑八~

媽媽節趁信義媽要夜啲先可以慶祝
我地就一家三口走出去行個圈先啦
之前有朋友提過炑八的TEA SET 抵食 $48
今次就去試下啦
哇~~~一去到人山人海
好彩我地叫早到,所以都唔駛等好耐就有位啦
坐低就已經有檸檬水準備好幫你消消悶熱的天氣
我地都快手揀好野食
前菜就送上啦~~
有涼伴海帶,酸酸鹹鹹的好開胃
泡菜,帶強烈的辣味,刺激味蕾,鹹味適中
韓式清湯,濃淡得宜,不會太鹹令到要不停飲水
韓式迷你熱狗
內裡有香腸,外面有一層薄薄的麵包包住
配埋茄汁同芥辣可以同腸仔的鹹中和
熱呼呼地放入口,正呀
另外,我地都有加$10加小食
芝士粟米
有勁多芝士~~芝士迷必選
係濃郁芝味下配上清甜粟米
基本上女仔食到呢到應該都飽架啦
所以大家叫野食嗰陣記得睇住自己個胃有幾大
主菜上啦~
叫咗石頭雞肉飯
醬汁會另上,所以喜歡鹹或淡的朋友可以自己調節
仲有飯焦可以食,證明石窩夠一定既熱度  
仲有另一個係海鮮煎蔥餅
有魷魚,蔥同少許辣椒
如果只食蔥餅,味道偏淡,但食到陣陣蔥香
配埋醬汁就味道剛好
醬汁帶酸酸鹹鹹
如果可以加多少少辣就更好啦~~~
我地仲加了飲品
士多啤梨梳打,菠蘿梳打
賣相討好,有生果在內,唔會只係得色同味
士多啤梨唔會似藥水味
不過我叫咗少冰所以對我來講就甜咗少少
菠蘿梳打,酸酸的確實開胃
女人對於甜品係有第二個胃既
最後都點了宇治金時冰沬$62
冰沬入口即融,配上鍊奶加添了多一種甜味
紅豆蓉味道濃郁,不會太甜
綠茶粉味道清香正正可以中和當中的甜味
又可以添加多一種味道
整體評價都不錯
大時大節店員都有禮相待
見到忙到暈仍然保持笑容
 埋單$196
算不錯吧~~~~

沒有留言:

張貼留言