2014年3月4日 星期二

28週 ~獨自健康院之行~

等了又等~
來到第二次健康院檢查啦~

好多人都話除了第一次準爸爸可以入內一同見醫生護士
第二次都只可以在門外等
所以信義妹今次都叫六仔不用陪我到啦
留假期待臘腸卷出世用

說實話,信義妹第一次自己去產檢
之前不論政府定私家,六仔一定陪伴在側
所以每次信義妹都可以空著腦袋出門
亦都因為這樣
今次六仔反覆提了幾次如何坐車,下車後方向
免得我突然來一個大肚性失憶迷失於都巿中.............

一早就到了
今次跟上次一樣,都有秩序
實在太好了
在其他媽媽GROUP 看到有些媽媽在另一間健康院實在混亂得可怕............
等待時間亦都不太耐

而姑娘都很好
做檢查的時候會好好把我扶好上上落落
不會由我自生自滅
問診的時候又不會超趕時間
兩秒就掃我出去
可以俾我問好多問題
仲慢慢解答

雖然今次比上次等耐了一點
但仍然可接受呀

希望次次都可以這麼好就好啦~~~~~

今次仲發現..........原來自己一個去產檢係超攰的...............
一回到家就即瞓........................

沒有留言:

張貼留言