2014年3月11日 星期二

30週 ~恐怖的一週~ 下篇

終於都等到六仔來探我的時候了
無計啦~
我始終都是被扣留人士
所以都無叫六仔請假陪我
二來都想六仔可以留番假期等臘腸卷出世後用

晚餐了
粟米斑塊~今次不錯呀~
雖然個份量就少了一點..................
真奇怪............個個媽媽都只有半碗飯、半碗餸、半碗菜..................
未大肚都唔多夠食啦
何況而家....................
好彩六仔帶乾糧俾我
否則........餓扁了..................

到大約十時許,有姑娘走過來問我跟另外幾位準媽媽可不可以轉房
因為有較緊急的情況需要,又不夠床位,看看我們能不能到產後房住一晚
信義妹就覺得沒有什麼大問題啦~
反正姑娘都表示我們享有的福利都會一樣,還會有BB
我跟隔離床的媽媽都是第一胎,一聽到有BB 當然就開心到極啦~
因為見到BB總會心情暢快一點吧

收到轉房消息後,大家都馬上通知家人,免得家人走來走去
六仔第一個反應................你行裝那麼多如何走過去呢?
信義妹才一時醒起..............六仔帶了日用品................
一個人又怎拿得完呢...........
醫院真好,安排得很妥當呀
有專人幫我們拎,還有車仔幫我們車行李,連行李上車都有人幫我們
好似酒店式服務呀~

走到產後房,好似自己獨立一個小天地一樣
全都用布間開
地方亦都比產前房大一點
可惜想像永遠比事實好很多的
我整晚都聽到BB 大合奏,大家都好似很好朋友似的呀~
連搬過去的準媽媽都有同感......................因為大家連肚裡的那個都踢不停..........
所以大家都睡不著..............
結果不是起床去洗手間就是坐在床邊.................
既然都睡不到,就倒不如看看人地的BB 吧
信義妹就跟另一位準媽媽就走到BB房前的玻璃窗想靜靜地看一看BB
結果................我們都被護士驅趕了........................
可能她們見很多人都會擄走BB............怕我們都會.....................
最後,我們各自回床,再繼續聽大合奏.........................

到天光啦~~~完全睡不到的狀態................
還要一早被姑娘探熱、量血壓、聽心跳......................
再食早餐
早餐是冬菇肉碎粥~~味道很好呢~
到醫生巡房的時候,我想我的攰樣嚇親人啦~
醫生問係咪瞓唔慣..................
我只講BB 大合奏..............很難入睡.............
原來其中有一個BB 未能出院,但媽媽已經出院啦
可能BB 知道所以就日喊夜喊啦~

我到當天的下午就出院啦~
回到家,嗱嗱聲趕住瞓...................





沒有留言:

張貼留言