2017年9月28日 星期四

店員有禮~EURO GO GO~

有小朋友最驚係遇到唔喜歡小朋友的路人................
因為不論你既小朋友行路跌倒喊,開心笑,
佢地都會給你一個煩厭既樣子
信義妹試過係大排檔一家三口(小卷當時三個月..........)食飯
小卷肚餓喊了兩聲..........真的兩聲
(已經手抱加上埋身餵奶,可以喊多久呢...........)
就糟隔離枱一下凶視加反白.........
唉..........當時心情既灰又想反問.....呢位中女........你未有小朋友嗎?
算啦.........都係講番今次

點解會提到呢件事呢
因為今次雖然係外賣自取
但收銀店員對一拖二的我有禮
當時小卷小立正餓到發瘋
店員仍冷靜為我下單兼安撫一下我的小朋友
可以取餐時更哄小卷幫手拎沙律
唔係喜歡小朋友係做唔到的

所以食物就因為咁全面加分
當然本身質素都唔差

磨菇忌廉湯
香滑中帶有濃濃既磨菇味
味道適中
唔會有草青味


香蒜蜆肉意粉
唔知係咪落錯咗調味呢
呢個辣既...............
因為我個CONCEPT呢個應該係唔辣架.....
意粉唔會太淋
但我就覺得略嫌乾身
乾得意粉都在打結啦~~~~
蜆肉鮮甜,
蜆有十多隻,都算多
蕃茄芝士PIZZA
做特價中
全份都只係$68
芝士同蕃茄味都勁濃
酸酸中帶著濃濃既芝士香
餅底厚薄適中
菠菜龍脷闊條麵
味道偏淡
闊條麵對信義妹來講淋了一點
醬汁豐富,能令每一條闊條麵都沾上醬汁
下次會再試下加$9既芒果班戟
外賣大約要等20分鐘,大家要預留時間啊!

地址: 上水智昌路3號上水中心2樓2056-2058號舖

沒有留言:

張貼留言