2013年11月15日 星期五

回到未能說的祕密: 上班了~

**2013年8月15日**

離院渡假上班的第一天
今日都總算不太累
不過始終有兩個眼瞓的關口
分別是2點50跟4點30...................
總不可以在公司打渴睡吧...............
唯有頂住......

今日紅d 仍然爆深色
綠d 都加深了
叻叻呀!!

晚上發生了兩件怪事..........

怪事一
就是有位朋友仔已經估中我的情況...............
大家不要以為我一直放風出去
我只是提了.........因身體不適入院了, 未能出席gathering
就被估中了
當然朋友仔都好識做,咋唔知~
回家就向六仔匯報這個勁勁朋友仔的情況
初初提都沒有什麼大不了
誰知講到一半就肚仔小腹位劇痛............
(之前都試過痛得如此劇烈..........正想........不是又回醫院呀..............)
結果...........沒有再提.............就沒有痛了............
我還對著肚仔講,人家都是提提你同埋估到你啫,你唔駛咁小氣呀...........

怪事二
早幾日提到有睇何院長正在吃安胎藥中
初初第一劑的時候,聞到都已經反胃
我就開始成日都摸摸小腹,話若果飲完就奬你飲一啖檸檬茶
當然每次都有做啦~ 因為莫講反不反胃,連我自己都覺得要有少少東西中和一下
就在昨晚一如以往都話話飲完就飲一啖檸檬茶
兩碗(前服、後服)分別分了四次飲
前三次都有飲檸檬茶
最後一次就忘記了
飲完就開始在攤抖一下
過了5-10分鐘後.............突然肚仔小腹附近有一種猛烈扯著痛的感覺
六仔馬上遞包檸檬茶給我
啜一啖之後確實無事了

以上那些是巧合還是臘腸卷有話要講呢?
就好視乎你睇杯水是只有半杯水、還是好彩有半杯水啦
我倆就揀臘腸卷有話要講呢~
給我們一個美好的回憶都不錯呢

沒有留言:

張貼留言