2013年11月29日 星期五

回到未能說的秘密 : 期待明天

**2013年8月19日**

昨晚又經歷大約45分鐘一次洗手間
唔識我可能會以為我走去TAKE 野

完全訓唔到
都唔知幾時先可以訓得好少少
唯有再睇院長時同院長講聲睇下佢有無得打救下我啦

今日仲要眼訓到想請半日假................
可想真是眼瞓到極
不斷行行企企飲飲食食都解決不了

還有到茶樓飲茶我真的沒有什麼想食.............
一見到油就不想食了
但想食魚露......................

明天就要再到醫院報到
期望所有的都是好消息吧
那我就可以好好的等待三個月後向全世界宣佈

沒有留言:

張貼留言