2013年11月8日 星期五

回到未能說的秘密 : 轉藥單的時候

**2013年8月13日**

終於到我期待轉藥單的時候了
但我從沒有想過轉藥單之前我會是那樣模糊的情況下呢
還未確定自己病因是什麼
真的是懷上了嗎
還是其他原因

既然是這樣,我倆都打算從好方面著手
走一轉何院長那邊吧
但想走一轉都需要有一定的毅力
看打了19個電話才能掛號
今日一如以往的多人
奇怪的是...............平時總會有位坐的
但今日淨位的人多了
我全程差不多是企的
企差不多十分鐘開始累了
是心理作用還是真的累呢?
但我真的要揉一揉自己的腰才能呢
加上今日無功德心的人多了更多
感冒、咳患者全都沒有帶口罩
是考驗我的抵抗力嗎!?!?!?!?!?
好像平時都不會發生的,今天一次過發生似的

終於排到院長那裡了
院長: 排便而家ok 啦~
我: 係呀
院長: 個胃無咁多胃氣啦
我: 好番啦~
院長: 未來m 呀~
我: 係呀~早幾日入咗醫院.....................(下刪幾百字)
院長: 咁得嗰4週邊有咁快呀
(我心諗:我未講自己幾時last m wor..........確實我見院長的時候應該係4wk 4d)
院長: 遲多陣就得架啦~你做咩學人著呢d 鞋呀~都唔靚呀~
我: 今日落雨咪著拖鞋啦.................
院長: 你望下曾醫師,你以後就要著呢類鞋啦
我: 啊
院長: 你個手袋要換啦
(心諗............手袋都要!?!?!?!!?)
院長: 你只可以手拎架啦
六仔: 佢係咪唔可以孭背囊呀?
院長: 係呀~佢只可以拎住,孭野就等你來啦~唔係要你來把鬼呀!你再孭個大d 既背囊啦!之後好多野要你孭架啦
(六仔笑笑口)
院長之後繼續問診
最後,我地問了幾項食唔食得,就如桑寄生蛋茶、金錢草茶
院長: 你飲我d 藥都夠架啦~係呢d 時候咪搞咁多野啦~陣間收唔到科架啦~
隨後我地就去抄坊了
抄坊的梁醫師都好細心解釋有什麼食得或者唔可以食
梁醫師: 係咪俾院長鬧咗對鞋啦?
我: 係呀
梁醫師: 咁而家知要著咩鞋未呀? 要著密頭既、保護腳指;平底既、保護腳粿,而家d人行路唔睇人架,你著呢d 鞋陣間俾人踩一踩,扭一扭就手尾長啦
(啊~原來係咁~我仲以為著平底鞋的原因主要是陀bb重會易腳攰tim)
梁醫師: 跟住咪孭手袋啦~換個細d既袋仔拎住啦
六仔: 係咪挽住都唔得呀?(意思指放上前臂)
梁醫師: 係都唔好咁重啦~呢d 野係你做架啦~知唔知膊頭有兩個穴位同bb相連(各位,我聽唔清楚係跟bb相連還是跟子宮相連,但我跟六仔就理解為跟bb 有關)所以唔好俾人拍膊頭同孭野啦~
這一刻我倆好似突然醒起一d 野............靜咗.....................
梁醫師: 人地輕輕掂下你就話啫,陣間大大力嗰陣你真係喊都無謂架啦~
我: 明啦~
梁醫師: 食咩生果多呀?
我:橙....................(其實........睇院長後,對生果非常揀擇,名單上不能食的就已經沒有食了,名單上可以食的才食)
梁醫師: 咁你都仲可以食下火龍果,蘋果既(仲有幾項都忘記了..............)
我: 好呀~
梁醫師: 你做咩個樣咁苦呀?
我: 因為早幾日入咗院.....................(又下刪幾百字....................)
確實我不得不否認我仍在擔心,因為照不到ma~ 而醫院又講了二百萬個可能...............
梁醫師: 無事架~初期正常架~ 有我地係度~ 笑下啦~苦瓜咁樣嚇親bb 架啦~
我: ok 啦~
再傾多陣之後我地就出去等拎藥啦

剛剛我倆都醒起一d 野的時候,都是回億起入院前幾天的事
那幾天我真的孭了異常多的東西(一邊環保袋,一邊手袋)
平日都沒有那麼多的,可惜那幾天要處理的事比較多,唯有把東西帶來帶去吧
那幾天每天都覺得骨頭很攰很痛,總找六仔按摩一下
頭一兩次六仔只按腳後見信義妹已經抱頭大睡就沒有按膊了
到有一天,信義妹要六仔先按膊,最初第一下都好像沒有大不了
隨後的兩三下就不得了啦~信義妹確實感到肚在抽筋還叫停
一叫停又沒有了..............當初我倆都以為是人太累了,身體各處在抽筋也不足為奇
但如今聽到,有可能當初六仔真的按中那個穴位
勿論大家聽到後是否相信
可是,我倆就深信不已

安胎的藥比一般多了........................
圖中左邊的要前服
圖中右邊的要後服....................
其實點服我都唔多想服
可惜.......................
只有頂硬上啦......................
之後飲啖檸檬茶補數.......................

沒有留言:

張貼留言