2013年10月31日 星期四

回到未能說的秘密 : 上午天堂,下午地獄

**2013年8月10日**

由於M 小姐不定時報到,加上綠d 又再不是得個"影" 紅d 又仍然是深粗
就走去普通科試下睇下出唔出證明俾我啦!!

去到.....醫生未到,唯有食個早餐再去啦~
我已經一早留定晨尿俾醫生驗
我留晨尿留到六仔話似一支蘋果汁.....................
驗了姑娘驚訝地問last m 幾時
咪應佢最後是幾時 day 1 啦............
姑娘仲大大聲咁話一個月未夠wor!!!
我心諗..............我夠知唔夠一個月啦.............但係見紅見啡見幾日啦ma~你估我想無事就登三寶典既咩

入到去見醫生,醫生都話因咩咁早
因為m 小姐工作態度散漫,不守時上班,唯有日日check 住
但係check 到疑似個案期間日日見紅見啡,唯有求醫lor
醫生見到我地兩個個無奈樣,都呆了
我們應該係驗孕驗得最無耐的一對了
醫生最終都表示淺線都可以出示懷孕證明
那一刻,我終於都鬆一口氣了
我被確認懷孕了


護士小姐建議我們盡快去醫院排期
再順手做一下檢查
這一刻唯有照辦了,左問右問再加上之前的資料搜集
最終選了伊利莎伯醫院

走到QE又茫然了........行了一大段路.....
終於找到詢問處了
先排期做產檢
再四出打電話看看有沒有私家婦科可以即時診症........
原來............而家莫講話未出世就爭床位
應該話陀梗的時候就爭醫生..................
由於所有心儀的醫生都未能即時為我診症
最後,急症室是最後的殺手間

沒想到一去到分流.....我已經被列為第一級別的緊急case.................
心裡更慌了,從沒想過我會試到第一級別的緊急
見醫生開始做檢查了
醫生跟護士確實細心,檢查不太痛,亦都盡量安慰我
再叫高級醫生來再三求證
今次連肚皮都照了
結果是令我驚訝的呀
我需要再次驗孕
我不是剛剛被確認了嗎?
雖然普通科醫生表示我的週數很少,可能是3週以下
不是3 週以下都是懷上了嗎!?!?!?!

醫院檢驗結果出了,同樣是淺線
醫生表示我可能曾經懷孕,但已經流產了
亦有可能我是宮外孕(但幸好我照肚是照不到有水,這個機率目前為止最低.........)
亦有可能我真的懷上了,但週數亦都細得太離譜,所以照不到了
醫生沒有給我選擇的餘地,送我上病房加以觀察
在場護士見到我這樣子都安慰了我一下
政府醫院有這樣的服務已經令我很喜出望外了
從來都認為政府醫院不到死的那一刻都懶得理你

上到房,又再做一次檢查
今次除了急症室的那幾個可能性
還加了一個呆了的可能性
可能還未成形.....................
下....................那驗孕棒,跟紅d 綠d 又是怎麼一回事
醫生又再安慰我,這一刻可以做的
只是扮一隻豬=>食、訓、食、訓同食食訓.................

這個是入院的第一餐..................
全部都是沒有味道的......................


安頓好我之後六仔回家幫我收拾一下必需品
我列出一大堆必需品...............六仔看了呆了眼.............
再到下一個探病時間再拿給我

到晚餐了
5點幾就食晚餐.................夜晚一定餓死..................
這個好味呀~~~
我深信下午是廚師忘了下鹽......................



今日的總結...........
下午2點幾跟4點幾都有午睡一下
所以這兩個時段沒有見紅見啡
(因為之前這兩個時段都會有的......要番工邊有得我訓呀............)
直到午睡後一直忍著到六仔帶紅d 綠d 給再驗的時候
又見啡了
不過結果都給我們一點安慰

沒有留言:

張貼留言