2013年10月24日 星期四

回到未能說的秘密: Day 26?? Day 2??

回到三個月前的第一天
**2013年8月7日**

今日應該是COUNT day 26 還是day 2 呢?
為何會有如此念頭? 就要回顧一下昨日了
昨日day 25 一覺醒來好明顯就是要"交水費"
突然發現有少少紅、少少啡
心想今個月竟然連驗的希望都無
成個人灰到爆........................

最後跟六仔協議了
若果明天沒有血流成河
我就用紅綠d 一決高下啦~


結果好明顯我戰敗了
早上沒有血流成河
紅d 沒有120%深粗,只是有線
綠d 只有影.................(個影仲搞笑到要用周星星講電話方式先睇到.............)

當然自己一早知大約day 14,15排卵到day 26無可能
紅d 120%深粗
綠d 有明顯的線
但我總會希望奇蹟會降臨

究竟幾時才有奇蹟的發生呢....................

晚上由於心感不岔
於是再用紅d 綠d
紅d 有明顯的加深
綠d 仍然只有影............

難道有機會!?!?!?!!?!

4 則留言:

  1. 期待你繼續分享回到未能說的秘密...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~~~
      我會努力咁打架啦~~好彩之前都有寫低一d
      唔係真係失曬憶...........

      刪除
  2. 期待你的分享呀!!追!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~~我而家打梗第二日應該晏少少啦~~
      lunch 後可以繼續追架啦~~

      刪除