2014年1月4日 星期六

casablanca 開倉大出血

每到新年左右都會有很多開倉行動
每到開倉.......就是大家破財的時候了
今次六仔跟信義妹就到casablanca敗家了
好彩有老友P報料
老友P比信義妹早一日到有更多款揀呢~
六仔明知而家信義妹不方便去多人地方
所以我地就早早行動
好彩去到都不是太多人

事不宜遲講下戰利品先~~
有兩套KING SIZE既床單加枕袋
大約百幾,二百就有一套啦~
這個項目是最多人搶購的..................
無論是由百多元至七百多元................
每人至少都會拿著五套以上
看來個個都是大家族~~~
六仔跟信義妹都是拿了兩套............都算是慳家了
小童毛毯有三款可揀~但有一款已被沽清了
所以就揀了這款~~~
大約$100 
 大人枕頭~~~~~
$120兩個~~~~
我見到有人買成10個..............睇來佢屋企真係好多人呀..............
BB GIFT SET~~~
一套12件
事後有朋友跟信義妹講,我買得比一田特價還要平呢
(買到平價貨有種沾沾自喜的感覺~~嘻嘻) 
 加大SIZE的羊毛被
這個跟大豆被都是第二號瘋狂搶購物品
每人都手持幾張
這張羊毛被大約四百元
 戰利品就得呢七件
但已經拎到六仔面都青埋
因為手就得兩對...........膊頭都係得兩個...............
上曬膊加埋對手本來就叫做啱啱好可以拎曬既
但係~~~六仔仲拎埋信義妹個袋.............所以...............哈哈哈
可惜無幫六仔影相啦~~~
那一刻個造型都真係搞笑

地址就在下圖~~到1月12號就完啦~~~
有買就趁早啦~~
我見到有一半人都用半個成人高度的紙箱去裝戰利品
我地埋單折實7樣東西$1400埋單
~~想去的朋友仔記住要帶多少少CASH去呀,因為俾CASH會有折上折架~~

沒有留言:

張貼留言