2013年4月12日 星期五

我跟大家的標記

若果有like 我的專頁
都會久不久就看到一些手指仔的相
而真面目比較少亮相
結果有位blog 友終於都忍耐不住在skype要問過究竟

哈哈~~
那就打篇blog 來回應一下吧
其實很久很久之前信義妹就已經開始想影一些不用影個樣都可以知這個就是我的相
加上現今有很多朋友都不想自己的私生活容易被別人識別
(無計啦~陣間俾其他八卦的同事知道,又不知會怎樣大造文章)
所以好多時facebook或各大網絡都會收埋自己有樣貌的相片

身邊的朋友都有這個習慣
有位朋友不論跟男朋友去到那裡,都會拍一張手拖手的相片(只影手的部份)
另一位就會影腳~~~這一對永遠都會一齊買情侶鞋~~~
有好幾個朋友就會揀選一對有代表性的公仔,代表到此一遊~~

終於想了又想的好好好好幾十日.....................
結果有一個意外令我想通了
意外是.............手指無故有瘀傷................唉...........
就霎時醒起每人都有自己獨特的指紋
那拍手指都不錯呢~~
(雖然這個想法我未必是第一個,但一想到就比較喜歡這個方法了)

不過初初拍的時候不太好.............
很來找到apps 跟手指化一妝就靚啦~
拍攝的技巧還有進步空間呢~~~^^

1 則留言:

  1. 我都諗緊,想將之前放上網見到樣嘅相delete.....
    係另一個blog 到已經完成呢個動作...
    但又唔知...係咪delete 左...就永久delete...無論d人點搵都搵唔返....

    回覆刪除