2013年4月23日 星期二

我與何樹勛的第一次

上回提到,終於都揀定了中醫師
就決心約個好日子就診啦~
剛剛又遇上重感冒,時間剛剛好,可以試一試大家夾與否

一去到~哇~~~好多人呀~~~
登記的姨姨雖然都見她忙到想喊,但仍然好有禮貌教我填表入會
對~來這裡看要入會的呀~
入會之後,就免診金,只需要交掛號費跟藥費
填完一輪~終於可以拎籌啦~
但這裡不是快餐店會叫號碼入診室的呀
大家要乖乖地排隊
所以第一次來都驚驚青問人是幾多號籌

七點多到都已經三十多號籌....................
不過等候時間不是太長,院長應該接診速度極快
眨眨眼就到我啦~~

一入到去,院長 : " 睇咩呀?" (把脈中................)
我 : "調理身體............."
(由於之前介紹院長俾我的朋友都話院長會鬧的人,所以我都不敢隨便開口)
院長 : "但你感冒wor,醫好d 感冒先啦"
我 : "好呀........."

之後就叫我坐去另外一個醫師度,再跟進
另一外醫師見到我兩公婆去
就即刻俾張戒口紙六仔
叫佢記得有什麼不能吃
但一見到.....................我總括俾大家知,有什麼可以食罷................
我只可以食菜心、瘦肉、米粉同通心粉
其他一概不能吃
為食的我........一見到面都青埋.............
醫師就繼續寫藥坊
之後仲教六仔要幾多碗水、用咩火、煲到去幾多碗水、幾時落"後下"
都解釋得好詳細

寫好藥方,就外出等拎藥
原來等拎藥真是要等很很很久的呀~
食完飯番來都仲得呀~~~

一見到四大袋..........哇~~~~暈咗...............
六仔就開始煲藥啦
煲的時候都已經聞到好大陣苦味..............
煲完倒出來仲嚴重............
六仔好似拎住碗巫婆湯咁行出來,自己仲要距離好幾呎遠..........
真無考慮過我這個做病人的感受

飲第一啖...............好苦.............
飲第二啖...............苦 + 甜甜地甘甘地............
飲第三啖...............苦 + 又好似有少少其他味............
結果..............閉氣飲曬................

飲完十多分鐘後,氣管開始好轉了
好神奇~~
睡醒之後,痊癒有七成
厲害呀!!!!
所以往後的六日都乖乖地跟住戒口.....................
既然一劑都有效,乖乖地快些好吧!!

實驗證明,我跟何院長是夾得來的~

沒有留言:

張貼留言