2013年4月16日 星期二

Wreck It Ralph

信義弟一向都話信義妹愛好二次元
那當然啦~我總覺得睇電視或者睇電影都是求輕鬆歡樂,不是求驚嚇(極重口味愛好者另計)
再者,信義妹向來都投入,陣間睇完半夜發惡夢都是六仔頭痛...............(因為...........我會半夜發開口夢或尖叫的啊....................=.='')
有見及此,六仔是支持信義妹看一些歡樂影片的。當然一講到歡樂,不是喜劇就是卡通片。

我們就趁復活節檔期看了好幾套片
第一套是 Wreck It Ralph

這套是有很多不同類型的game 造成的故事
講述 Ralph 本身是遊戲設定的壞旦
要負責拆屋,而佢的拍檔是負責修好的
好明顯正義的一方常得到遊戲內的其他角色欣賞、開派對、贈送禮物
但Ralph 就只可以訓垃圾堆
同其他遊戲的壞旦成立壞旦聯盟
Ralph 就選擇離家出走
到另一個遊戲爭取做英雄

當中就出了岔子~ 引起 連場笑料
最後就來到一個叫sugar rush 的地方
說實話,看到sugar rush 的場景設定,我第一個反應是candy crush
可能我玩得太多candy crush 了吧

sugar rush 是一個賽車game
但非一般賽車,車是由糖果拼砌出來的
Ralph 亦都認識了sugar rush 的靈魂人物
他們一起努力經過不同的難關
最終都大團圓結局
呢套都令我見到好多被遺忘的game
食鬼、sonic 貓、street fighter

大家睇咗未呀?

沒有留言:

張貼留言