2016年12月5日 星期一

嚇人的~19週~

今週驚到有點不知所措.....................
突然啡小姐,紅小姐又來訪.........................
乜唔係過咗三個月就穩定了嗎?
你地去錯地方吧????/
今次量都唔少......................你地唔駛帶咁大隊人來既
我絶對唔想招呼你地
你地坐坐就好走啦~

整週都在心驚膽跳的情況下過
當中有多少人明我的心情

有人叫我入院睇,睇來把鬼咩
之前嗰幾次都係咁啦
乜都做唔到,仲送你一句,係呢個情況下保大唔保細,你自己考慮
人地都做到盲目架啦

再唔係就同我講,你自己到時就後悔架啦
真係想爆句粗口,再加,家下我點會唔緊張,我捱了忍了多少才走到呢一步
你眼睇好似一陣子的事,對我來講,我忍了多少才能來到這一刻,你覺得我在自暴自棄嗎
原來你一啲都唔了解
唔了解,就唔該你收聲

再發現原來今次要受的壓力彷彿都比上一次大
是因為完全熟悉流程跟事態發展
還是到目前為止只有雙方父母知道,沒有人傾訴的關係嗎...............................
真係嬲到想爆樽!!!!

 

沒有留言:

張貼留言