2016年12月28日 星期三

要說了~24週~

本週節目豐富
去了睇龍貓專門店
小卷開心到不得了
最叻既係無扭計要買野
睇完就會放低
不過見到隻大龍貓同貓巴士就不斷要影相
都好既~~~影相留念
六仔就攰啲,不斷抱上抱落

跟住再過斜對面望望姆明
可能小卷無睇過,興趣不大
望兩眼就走番去睇龍貓

我地成家係商場走來走去
最後終於換到個限量版3週年襟章
原來呢個襟章好多大人小朋友都儲
每日只有30個換完就無架啦
當日仲有日本原聲來演唱龍貓主題曲
完全逼爆人
對於信義妹關節開始不太靈活來講,真係超額完成了所有項目

今週亦都公開懷孕消息
好~~ 今次人相當冷靜,無追問仔定女
問題符合預期
其實我自己就真係想到生之前先公開.........................
但唔知點解這週總撞到朋友....................
自己公開,總好過朋友之間幫你公開

38吋肚,
話大唔大,話細唔細
但係啲路人甲乙丙,仲係會帶有奇怪的目光打量一下我個肚
查實你地係幫我估梗係仔定女
定係覺得大肚婆係種新奇有趣既動物要睇下??
一係你地就讓座,一係你地就讓路啦! 唔該!  

呢個星期亦都展現到媽媽group 既威力
有某牌子既new born尿片特價
搞到幾個媽媽group既媽媽叫曬自己既老公去買
哈哈哈哈哈
大家日日都係度交換情報邊度仲有得賣
真係搞到好似之前搶奶粉咁渴巿
有媽媽既朋友以為而家尿片都會好似奶粉咁難求,幫手去買............不過就買咗第二個牌子~~結果將個cost 拉高咗~~~
但嗰位媽媽都開心既,始終朋友都係為佢好
信義妹同六仔有無搶?????
我地只係買咗兩包...................................無其他媽媽一買,就買十幾包...................
無位啦~~~~兩包先啦~~~
 

沒有留言:

張貼留言