2016年12月20日 星期二

有驚喜的~23週~

媽媽GROUP 係世上最強的GROUP
(至少目前我都十分佩服各位媽媽)
特別係WHATS APP 真係感受最深
稍為無為意個電話...............轉眼間就可以有成千個Message
不論大少優惠,自組團購都有
真係追POST 都要花一段時間

早前係媽媽GROUP 得知QE開始安排一些媽媽可以早啲見醫生
我太遲了...............先前被安排33週才可以見醫生
當時我的反應都嚇到助產士.................
因我高聲地"就生先有得見?"
不過我仍然堅信QE一定比之前的那一間好的!!!!
所以呢幾日都心思思地留意住電話,睇睇自己是不是其中一個幸運兒
好野!!!!! 信義妹是其中一個
25週就可以見醫生啦!! 比起小卷那次都唔係遲好多

唔知係咪開心得濟呢.........................
當晚發夢...........
竟然係發夢自己再一次好似生小卷嗰陣.....................
被人手穿水..................
最慘既係人手穿幾次都穿唔到.....................
又俾幾個助產士按住手腳.............正宗肉隨鉆板上................
最恐怖係....................係個夢到好似唔識醒咁...............
最後係叫醒.......................一醒成身都係汗...................
差啲叫醒曬全家...................
睇來小卷那次都嚇得幾深.................
下次發夢千萬唔好發俾人人手清胎衣.....................
唔駛每個情節都remind 既.............................
我記得程序架啦...............................

沒有留言:

張貼留言