2016年12月12日 星期一

豆之美味~亞婆豆腐花~

朋友難得出城就梗係要聚下架啦~~~
我都知衰架啦..............遲咗出門口
所以朋友就係火車站附近行
一行就出事啦~~
出事係..............我地正餐都未食.............就要食甜品
哈哈哈~~~
雖然我都諗住帶朋友去食亞婆豆腐花既,不過係食完正餐先囉~~~
唔梗要啦~~而家調轉都無問題,反正甜品向來都係第二個胃~~~
哈哈哈!
我就點咗熱花奶豆腐花$13
今次食既同之前有唔同豆味比上次濃
唔通因為上次係食凍的關係..............
花奶加豆腐花就算唔加糖都有種清香甜美
對於唔太嗜甜既信義妹來講就足夠了
但如果想更甜就可以選擇加紅糖
豆腐花口感幼滑
朋友就點了芝麻豆腐花$14
芝麻粉令到豆腐花多一種芝麻香
朋友是芝麻控食得特別開心
豆腐花的滑加上芝麻粉的粗令口感多一種層次
食完豆腐花朋友覺得唔夠
所以仲叫了兩支豆漿
每支$12
有杯裝的,但係我地怕飲唔曬就樽裝比較方便
豆味香濃
甜度適中,對於不嗜甜的我地就剛好啦!!!
到走嗰陣朋友突然見到綠豆餅
店員跟我地推介要試下
都好~一於試下啦~~
細的$11
果然無推介錯,
如果你地係喜愛老婆餅那一類的就要試下啦
外層做得好鬆化,皮一啲都唔厚
內裡豆餡豐富,甜度算係甜,但未致於偏甜
我地一人兩個三爬兩撥就食曬啦~~~
下次我想買一樽腐乳試下
店員話係佢地自家制架~~~~

沒有留言:

張貼留言