2013年12月10日 星期二

回到未能說的秘密: 再入急症室......................

**2013年8月23日**

今晚是一個難忘的晚上
皆因我又入院了
一回到家............今次還見鮮紅...............
嚇得馬上坐的士到QE 急症

我已經事事比較小心啦.............
為什麼仍然會這樣呢..................

去到急症........又以1st priority 去等
所以都叫做快
大約45-60分鐘就到我啦
入到去.............

姑娘: e!!!乜唔係轉介咗你去xxx既咩?
(xxx係我唔記得個名)

我: 係呀...........呢頭行出院............嗰頭又番來啦.............

姑娘2號: 咁唔駛驚啦~ 去驗小便先啦~

六仔: 連姑娘都認得我地.................

當晚檢查了沒有大問題
臘腸卷仍在
留院都沒有大意思
就選擇回家渡假again
星期一再回醫院報到.................

沒有留言:

張貼留言